2015. június 14., vasárnap

#Felmérés eredménye- +PTTW

Hellow Piskóták!
Meghoztam a felmérés eredményét, köszönöm, hogy válaszoltatok!
Tehát a válaszadók többsége, a minimalista design-nal ,,nyomul", míg kevesebb, mint a fele csak azt nézi, hogy neki tetsszen. 

1. Egyszeru, de megis gyonyoru
2. Kódos, nem 5000 használt Deviantart-os, nem zsúfolt, és max. 2-3 szín dominál benne.:)
3. Sok kód, de még nincs túlzás, passzoló színek, mégsem Full egyszínű.
4. Az igényes, kontrasztos fejléc, vagy ha az nincs, mennyire tudta ezt kiküszöbölni. A fejléc sokat elárul a blogról, a tartalmát, az igényességét, a hangulatát. A jó blog a fejlécen alapszik. A színvilág, számomra lényegtelen milyen színekből épül fel ha passzolnak, de a fekete-fehértől kíméljetek! Még a 3-4 darab szín (maximum) ami az ideális. Nincs tele effektezve, egy design akkor is jó, ha csak egy-két egyénibb modul van, de kiigazodni rajta. A sok jajdecsini modul közé kéne értelmes és hasznos is, nem csak 30 a köbön szövegdoboz, lehet szép, de semmire se való.
5. Szerintem nincs tökéletes design mert mindenkinek más más tetszik.
6. Egyedi, és rendezett. Az hogy kódos - e vagy sem, lényegtelen. Ami engem meg szokott fogni talán a fejléc és a modul kinézete.
7. Egyszerű, letisztult, nincs agyonnyomva a kódokkal, tükrözi a blog hangulatát.

A fentiekben leírtátok a számotokra tökéletes design, illetve a 4. válaszolónak big respect, a hosszú és tartalmas véleményért. 


A többséget nemigen zavarja, ha sok blognak ugyanolyan a design-ja, míg a válaszadók negyedét igen. 




A többségnek az egyes számú kinézet jött át, a kettes kevesebbek tetszését nyerte el, míg a harmadik általam készített mű senkinek sem dominált. 

1. Azért mert pl. a 3. blog design nagyon kicsi a 2.-es az nekem nem tetszik mert nincs rendes fejléc! Az egyes azért tetszk mert van fejléce és sok modulja.
2. Itt azért van mit nézni, de nincs túlzás, nem fárasztja a szemem.
3. Tokeletes! Nem tul sok de igy is szep
4. A második az azért tetszik, mert egyedi, mer változtatni. Az első is szép, kidolgozott, de a második viszi nálam a prímet, a harmadikat meg már nem is említem. Borzalmas. A második nagyon megfogott. :3
5. Nagyon hezitáltam, mert mind gyönyörű! *.* A 2.-nak kicsit furcsa nekem a sablonja, és én nem ezt a két színt használtam volna. A 3.-nak a fejléce picit fényes. Így végűlis az 1., mert tetszik a kód, és szép a fejléc.
6. Őszintén szólva nekem az első tetszik, és a harmadik, de mivel sak egyet lehet kiválasztani így az elsőre mentem. Remélem nem történik semmi probléma ha kifejtem mind a kettőről a véleményem. 1: Igényes, és egyedi. Kódos, még sem vitték túlzásba. A modulcím és a fejléc nagyon tetszik! 3: Kódos, mégis egyszerű! Egyszerűen káprázatos a fejléc. Nagyon nagyon nagyon tetszik, és ne haragudj hogy erről csak ennyit tudtam írni, de nagyon tetszik.
7.Remekül megtestesíti az ideálomat a blogokkal kapcsolatban, Jill egyik legjobb munkája.

A fenti indokaitokhoz viszont van pár megjegyzésem. A harmadik design alapból nem ilyen kicsi, csak a jobb láthatóság kedvéért kicsinyítettem le. 

Többségetek történetes és design blogokat olvas, cikkest csak a válaszadók fele, kritikát úgyszintén, míg beautyt és vegyesen bármit csak páran. 


Sokan a pár oldalnyi bejegyzéseket szeretitek olvasni, míg fél vagy egy esetleg több mint 2 oldalnyi élményt csak 1 ember részesít előnyben. 
A beépített zenelejátszó pedig szinte senkinek sem tesz kedvére. 
Számotokra a helyesírás magától értetődően fontos, míg az elgépeléssel a többség szintén így van. 
A sok képet a bejegyzésekben senki nem szereti annyira, a hangulatjeles bejegyzésekről pedig ugyanez a véleményetek. 
A képzeletbeli címmel kapcsolatban eléggé megosztóak a vélemények. Három ember szerint tökéletes választás, míg két-két ember nemigen csipázza. 
A szintén ,,fantáziám szüleménye" névvel pedig szinte mindenkinek volt problémája. 

Hétből hét embernek elege van az 1D fanfiction-ökből, ami szerintem egy jel is lehet. Bár itt konkrétan egy rövid ismertető volt megadva:
Mia és Harry találkoznak az utcán, Mia elejti a papírt, Harry felveszi, a csaj elpirul, egymásba szeretnek és pár csavar után boldogan élnek, amíg meg nem halnak. 
A sablonszereplőkről is megvolt mindenkinek a maga sajátos véleménye, de a válaszadók felét zavarja, míg másik részét annyira nem, vagy semennyire. 

1. Köhömm köhömm... 1:sürgős problémája van, nem csak lusta (5%) szimplán lusta (95%)
2. Eleg rossz erzes. Legalabb szolna...
3. Hát nem is tudom sok ilyen blogot láttam de tudom hogy sok idő mire mindent leír de azért tudatni kéne az olvasókkal hogy most szünet van.
4. Ez akkor idegestítő, ha az illető csodás fogalmazó, és kiváló a történet. Másképp ha nem valami jól megy neki az írás, akkor én nem gondolom olyan nagy bajnaj.
5. Tehetett volna, mert így az olvasók nem tudják, hogy pontosan mivan.
6. Tipikus... Azért jó lenne ha közölné mi van, mert az idegeimet cincálja.
7. Már ne is haragudjanak az ilyenek, de pofátlanság. "Nem olvassák úgy se/ nem érdekli őket/ majd rájönnek", elnézést, de nem így van. Ennyivel tartozik az olvasóknak az író! Akkor, még ha nem is szeretne magyarázkodni, illik egy kis helyzetjelentést írni. Ha meg ilyen kis utaláshiányában még be is fejezi a blogot.. az meg mindennek a teteje..

A fentieket írtátok az elhanyagolt blogokról, aminek a végére, vagy a szünetre az írója nem tett utalást. 

1. 1: hetvenötezer kód 2: nem rendelnek fejlécet, mert ők "tudnak" csinálni 3: igekötős igék
2. Tartalom: Kliséhalmok, egyediség 0 érték, káromkodás Design: Igénytelenség, zavaró színkombinációk, kicsi betűk, blog hangulatához abszolút nem illő design
3. Történtes: Sablonosság, szóismétlés, helyesírás. Design: Igénytelen fejléc, igénytelen kinézet. Elvégre egy design blognak szépen kell kinéznie, ha már DESIGN blog.
4. Sablonos. Elhanyagolt. Igénytelen. Egyheti szórakozásból készült. A sablonos volt már? Átgondolatlan. Csak hogy egy-két kulcsszót említsek.
5. Hogy nem egyediek. (Tisztelet a kivételnek)
6. Elgepeles, sablonstoryk, sablondesign
7. Design bloggereknél azt tapasztaltam hogy van aki túl hajszolja magát.

Szerintetek ezek a bloggerek legfőbb hibái. 

Szerintetek jó ötlet lenne egy olyan blog, ami a legjobbakat kérés nélkül gyűjtik egy helyre. Ez meg is valósult, csak még nem írtam bele oldalakat. Ez pedig a PTTW, avagy a Power to the Writers. Természetesen ajánlóimat nem kritikaszerűen fogom írni, csak a pozitív dolgokat említem és ha az író kéri természetesen kiveszem a blogját.
Itt a link és ma már jönnek a bejegyzések, illetve ha van egy kedvencetek, akkor jöhetnek az ajánlólevelek is. 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése