2015. június 14., vasárnap

#Lili el

Hellow Piskóták!
Hát kicsi piskótáim, eljött ez a nap is. Lilitek abbahagyja a design bloggerkedést. Két oka van.
Az egyik az, hogy leborzalmazták az első kódos design-omat. Ezzel nem az illetőt akarom ócsárolni, hiszen ő nem tudhatta, hogy az enyém, de kissé rosszul esett.
Miután pedig kihevertem gondolkodni kezdtem: Lil, biztos ezt akarod? Biztosan a design blogok világát választod? Ami elveszi az idődet és kikészít?
Nem. Nem ezt akarom.
Emlékszem a tavaly nyárra. Szabadúszó blogger voltam, arról írtam és akkor amiről akartam. Nem voltam korlátozva, rengeteg időm volt. Boldogság. Az internet paradicsoma. Mikor megnyitottuk a blogot Laurennel, még nem gondoltam, hogy pár hónap alatt több mint 12 000 kattintás gyűlik össze, 25 piskótával. Aztán megtörtént. Egyre csak gyarapodtatok, ezzel párhuzamban pedig fogyott a maradék időm.
A vég gondolata pedig már jóval előbb megfogant a fejemben. Az Eurovíziós héten. Azokat a napokat eddig önfeledten, gond nélkül töltöttem, most pedig kritikát írtam helyette, kódoltam, lélegzetnyi időm sem volt, még infóórán a versenyzők adatlapjának böngészése helyett is dolgoztam.
-Te Lil! -böktem vállba magam. -Idén hány Eurovíziós dalszöveget tanultál meg?
Való igaz, hogy egyet sem. Tavalyról legalább ötöt, de most csak pár refrén és kész kifújt. Mart a bűntudat rendesen. Két fal közé kerültem, mindkettőn egy ajtó, a kettő közötti rés pedig nagyon kicsi volt.
Az utakon pedig két felirat és leírás.
Design blogok
Semmi idő, mindent rá kell szentelned, ha nem akarod, hogy hanyatlani kezdjen.
Régi élet
Szabadúszó bloggerség, Zafariával és PTTW-vel, minden úgy, ahogy neked tetszik. Csak Berla nélkül.
-A köztes folyosó is jó lenne! -mondanátok.
Igen, ezen gondolkoztam is, de valahogy már annyira szűk volt, hogy beléptem egy ajtón. A Régi élet ajtaján. És megkönnyebbültem. Felszabadultam, a mindennapok csekélységeire is jutott időm. Újra boldog vagyok. Úgy érzem leomlottak a korlátaim, szárnyalok! Sajnálom, hogy búcsút kell mondjak a piskótáknak, de szerintem még találkozunk mi a bloggervilágban.
Ha szeretnétek egy fantasy-t olvasni, akkor gyertek Zafariába, ahol én leszek a kalauzotok ebben a fagyos világban!
Esetleg a bloggervilág legkiemelkedőbb gyöngyszemei közt szeretnétek böngészni a közeljövőben, akkor a Power to the Writers mától véglegesen nyitva tartja előttetek a kapuit, hamarosan pedig új design kerül rá.
Egy élményt volt ez a pár hónap veletek és most már büszkén elmondhatom magamról, hogy megjártam a design-erek világát és sikeresen bevégeztem ottani küldetésem és köszönök nektek mindent!






5 megjegyzés:

  1. Sajnálattal olvasom a hírt, viszont teljes mértékben egyet értek veled. Nem fogok tiltakozni, bármennyire is szeretnék, de ez esetben nem látom jónak. Viszont ennek mindenki részére van pozitívum, főleg neked Lili. Ne érts félre, a pozitívum nekem például az hogy nem fejezed be a bloggerkedést, és máshol is megtalálom/megtaláljuk szorgalmas énedet. Neked kevesebb gondod, és több időd lesz, és minden teher leesik a válladról. VISZONT nagyon sajnálom hogy befejezed, hiszen nagyon bírtam a munkáid. Na mindegy is, sok szerencsét a továbbiakhoz, és csak sok sikert szeretnék kívánni neked.
    Ölel:
    Laura K.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És elnézést a fogalmazásért, nem akartam hagyni hogy minden megjegyzés nélkül itt hagyd a Berla Designt.

      Törlés
    2. Köszi Laura, azért még láthatsz pár szerkesztést tőlem, úgy néha napján. Nem értelek félre, eddig olyan 3-4 ember kíván a pokolra, szóval holt mindegy lenne, hogyan kéne érteni, de jól esik.
      Köszönöm kedves szavaidat!
      Lil

      Törlés
  2. Sajnálom, de megértem. :(
    De
    De! A csúcson kell abbahagyni, és te a csúcson vagy. Mármint voltál.
    «Pusz:Ash S. »

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem voltam a csúcson design bloggerkedésben sőt! szerkesztésben sem, de legalább most már akkor és úgy gyakorolok, ahogy időm futja.
      Lil

      Törlés