2015. június 14., vasárnap

#36 Kritika- Đina F.: After the life

Hellow Piskóták!
Meghoztam a mai nap utolsó kritikáját.

Történet
Első benyomások, alapok: Rögtön a halállal kezdesz, csak a fogalmazásod...de mindegy, erről később. Rettentő gyorsan diktálod az iramot, szegény olvasó még épp felfogná, hogy X meghalt, mikor már találkozik a halott testvérével. 
A második fejezetben pedig hazamentek. Az ám, de hol van az otthonuk? 
10/5
Részletezés: Kapkodsz, látszik, hogy a fejedben ott a sztori, de nincs teljesen kidolgozva a ,,papíron". Ugye, a második fejezetnél jártam. Az angyalok világa felületes. Mit keres ott egy ébresztőóra? Hol laknak amúgy? A sztori alapja jó, egyedi, csak, mint már mondtam, nincs minden egyes részlet kidolgozva, ami fantasy-nél nagyon fontos. 
Aztán mintha lázadnál a helyesírás ellen, a 4. fejezetben konkrétan lefordultam a székről és be is csuktam a történetet. 
10/5

Íráskép
Helyesírás: Borzasztó. Mennyek, helyesen menjek, aztán vesszőhibák, ennyi, kész végeztem, még sorolhatnám napestig. 
10/4
Fogalmazás: Ennyi szóismétlést még életemben nem láttam, kesze-kusza az egész, követhetetlen. Szerintem úgymond gyakorold az írást és utána vágj bele a történeted blogba rakásába. 
10/4

Összegzés:
40/18
Gyakorlás, más történetek olvasása, sztori újra átgondolása. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése