2015. május 12., kedd

#29 Kritika- Kuti: Két világ találkozása

Hellow Piskóták!
Meghoztam Kuti kritikáját is.


Design

Fejléc: Első látásra nagyon zsúfolt, a lány fejtetője nagyon halvány, a felirat alig látszik, a szín nem nagyon illik a design-hoz. Személy szerint szeretem Powaa munkáit, de ez most nem nyerte el a tetszésemet. 
10/6
Design:  Vegyük sorra a modulokat. Az Információknál helyesen DeviantArt, Nem Devian. A modulnevek nem túl kreatívak, elég átlagosak a benne rejlő dolgok is, így semmi kivetnivalóm nincs ellene. Megyek a menüdbe. Semmi extra. 
Ne vedd rossz néven a fent leírtakat, mivel a blogod nagyon letisztult a fejléc hibáitól eltekintve. Tízest viszont azért nem adok, mert már-már túl egyszerű. Dobd fel a modulnevek megváltoztatásával! 
Az író? Mi lenne ha mondjuk a bloggerneved (Kuti) szerepelne ott, mint modulnév? 
Statisztika? Számháború esetleg? 
Látod, máris feldobtad a blogodat! 
Hiányzik még a chat, így fogalmam sincs hogy értesítelek, ha kész a kritika, de mindegy. 
10/8

Történet

Első benyomás, alapok: Érdekesnek ígérkezik, de az Ismertető eleje zavaros. Igazából nem is tudom, hogy lehetne javítani. 
Inkább megnézem az első fejezetet. A dőlt betűs rész figyelemfelkeltő, látom, hogy nem egy tömegsztorival van dolgom. 
Úgy látszik mostanában mindenki rögtön belevág a történetbe. Igazából nem tudok sok dolgot írni. Csak azt, hogy a két főszereplő tényleg egymás szöges ellentéte.
10/7
Tartalom: Az alapkoncepció tetszik, de az első két fejezetnek csak a feléig jutottam, mert unalmasak. Oké, értem, hogy be kell mutatnod a szereplőket, de vigyél bele egy kis színt! 
Inkább érdemes lenne a logikai hibáidról beszélnünk. 
Az 1. fejezetben csak lestem, mint béka a kocsonyában, miután rászántam magam a folytatásra. 

,,— Haza mehetek, még van öt perc kicsengőig, de menjetek — sétált ki a teremből."

Előtte Lucas-ról volt szó. Most tulajdonképpen ezt szűrtem le a mondatból: Lucas közli, hogy hazamehet, bár még öt perc van a csengőig, de mehetnek a többiek is és kisétál a teremből. Itt majdnem dobtam egy szaltót! Utána pedig Lucas újra kilépet a teremből Avril-lel. Kedves írónő! Akkor most pontosan: mi van?! Nem a tanárnő megy ki elsőnek? 
Utána persze már csak úgy özönlöttek a hibák: toldalékolás, párbeszédhibák, stb. Had ne soroljam! 
10/4

Íráskép

Helyesírás: Lesz mit írnom ide. Kezdjük!

,,-Tényleg -,mosolyodtam el."

A mosolyodtam el előtti vessző felesleges.

,,bementem a fürdőben"

Itt az ájulás kerülgetett! Fürdőbe! 

,,vagyok fen"

Fenn! Csak akkor írjuk egy n-nel, ha utána van a t! 
Szerintem keress egy bétát, tovább nem is fokozom.
10/3
Fogalmazás: Az egészből szinte semmit nem fogtam fel, tele van hibákkal, szóval tényleg itt az idő béta után nézni. 
10/3

Összesen:
60/21

Csiszolj a fejlécen és ajánlom, hogy nézz be ide



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése