2015. szeptember 13., vasárnap

Köszönünk mindent!

Sziasztok Piskóták!
Ebben a bejegyzésben szeretnénk tőletek búcsút venni, mindketten külön-külön.
RobynLiliBeckystb.: Tudom, hogy görény voltam, meg bunkó, és még sorolhatnám. Megpróbálnám az újrakezdést, de valamiért félek. Szeretnék blogolni, ám sokan legszívesebben sokan letiltanának a bloggerről. Megértem. Ám, ez a hosszú, hónapokig tartó szünet megváltoztatott. Rájöttem, hogy nem méltón vettem tőletek búcsút. Most viszont rendesen végigcsinálom, mielőtt újrakezdeném. Máshol. Másképpen. Gondolkodásmódom jelentősen megváltozott, komolyabb célokat tűztem ki magam elé. Márciusban elkezdődött a bolond, bunkó, idióta időszakom, amit rettentően sajnálok, de nyolcadika fenekestül felforgatta az életemet, amit sajnos rátok vetítettem ki. Rettentően sajnálom! Most, hogy nyolcadikos lettem, valami eloszlott, helyette pedig maradt is űr, meg nem is. Tulajdonképpen én vetettem fel a zárás ötletét, mivel Lauren egyedül nem bírja, én meg kinőttem a design blogolásból. Csináltam azóta új profilt, de nem éreztem igazinak, ahogy az ahhoz kapcsolódó történetet sem, mert tudat alatt simlis copyt gyártottam. :D Ez vany. Viszont szeretném elkezdeni utoljára, újra, rendesen. Kissé egoista és öntelt módon írtam meg ezt, de nem érdekel, így sikerült. Egyelőre a blogger profilom titkosítva lesz, ki tudja meddig.
Lauren Cox:
Hát ez a nap is eljött, amikor búcsúzunk. Nehezen tettük meg ezt a döntést, de sikerült. Csodálatos volt ennek a blognak a tagja lenni,nem lehet szavakkal leírni.  Ebbe a kevesebb,mint egy évben rátaláltam egy igaz barátra,aki kitartóan tűrte a nemértemsegítsnemtudommegcsinálni, idegesítő dolgaimat. Amikor elkezdtük ezt a blogot, nem számítottam rá, hogy így összebarátkozunk.(tudom,ezt mindig leírom, de na:D) Köszönöm Robyn! ♥
És most ti jöttök.
 Nagyon köszönöm (köszönjük) nektek a sok támogatást, a sok megtekintést és a rengeteg feliratkozót, egy szóval: mindent! :') ♥  Az utóbbi időben kissé elhanyagoltam a blogot, amit rettentően sajnálok. (igen, ezt is leírtam vagy ezerszer...)
Még egyszer: Köszönök mindent, szeretlek titeket Piskóták! ♥♥♥♥♥♥♥ (szívözön)
Remélem lesz még szerencsénk a blogger világban!

Az elérhetőségeinket a facebook csoportunkba fogjuk kiírni! ;) A blogot nem fogjuk törölni, a bejegyzések továbbra is láthatóak lesznek!
Lehet, hogy a Berla Design egyszer újra nyitja kapuit, ez majd idővel eldől!

                                                       Robyn és Lauren

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése