2015. július 15., szerda

#Nemtudokcímet + Elvihető fejléc

Hellow Piskóták!
Tudom, unjátok az állandó kavarásomat, hogy visszajövök, elmegyek, stb. Lehet szidni, megértem, én már a pokolra kívánom magam. (Hmm... Szeressük önmagunkat! :D)
Nos! Sikerült rendbe szednem a dolgaimat. Ezért is léptem ki, majd vissza, de csak azt HITTEM, hogy elsimítottam az ügyet.
Szóval! Beiktattam a minden blog szünetel opciót. Nincs mit írnom. Időközben megszületett a fejemben pár sztori, leírtam őket, de nem publikálom már. Full nyugodtan nekiálltam jegyzetfüzetet vezetni, fejléc, és design terveket vázolgatni. Viszont csak vázlatok voltak. Semmire sem mentem velük. Unalmamban a Berlából vontam ki minden olyat, ami arra következtethet, hogy még bent vagyok. A fejléc javítására került a sor.
Valami a fejemben nekiállt dörömbölni: Lili, állj meg! Ha ennyire unatkozol, akkor ne tedd tönkre a munkádat! Úgyis mindjárt megöl az unalom, írj már Laurennek, és told vissza a seggedet! 
És megtettem. Pár perccel azelőtt, hogy leírtam volna az első sorát ennek a bejegyzésnek, szívecskék rohamával találtam szemben magam, és rájöttem mi volt a gond! A rendszerezetlenség!
Ezért úgy gondoltam új korszak nyílik.
Már régebben felfigyeltem egy japán bandára, de nem akartam belehallgatni. 2 napja megtettem, imádom! 3 éve először nem csak Eurovízió van a lejátszási listámon. Wow!
Következő lépésként újféle módon kezdtem fejléceket gyártani. Lilike, mi van veled? Megzakkantál? Úgy tűnik igen.
Gondoltam random írok egy kritikát, és teljesen más lett, mint az eddigiek.
Mikor történt mindez? Három napja kezdődött, és abban a percben, mikor a nevemet akartam leszedni a fejlécről ez mind a fejembe tódult. Talán szüksége lehet rám Laurennek és a Berlának is!
Nosza, meg is beszéltünk pár dolgot!

Design-
Teljesen én csinálom, kivéve a menüt, mert azt még sajna nem tudok kódolni. (Még! xD)
Facebook borító-
Lauren drágám terepe.
Rendelés-
Fokozatosan visszakerülnek a feltételeim, és a Limitbe is beírom magamat, az eddigi kritikákat, amiket nem csináltam meg, ha szeretnétek megkapni, kérjétek újra.

Egyenlőre ennyi, most pedig jöjjön az elvihető fejléc, amin mint láthatjátok nem a Liliána Cruz Wilkinson név szerepel. Három oka van:
-irtó hosszú a mostani nevem
-nem érzem, hogy lenne benne valami különleges, valami egyedi
-új korszak van, legyen új név is

Robyn S., avagy Robyn Poppy Stirling lettem. Ez van, szerintem meg lehet majd szokni.

Kommentelj, ha viszed! Köszi!

Van aki örül, hogy visszatértem, van aki nem, én mindenesetre még a legnagyobb utálómat is megölelném. Vagy nem.
Hamarosan jön az új, nyári design, legyetek...öööööö...jósszak! 
Robyn, alias Lili


1 megjegyzés: