2015. július 30., csütörtök

Good enough

Sziasztok!
Furcsa utoljára pötyögni itt. A Bloggerben. Elhagyom ezt a közösséget. Munkáim röhejesek, kritikáim egyenlőek a nullával, bejegyzéseim tucatok.
Történeteim alapjai jók, ezt bevallom, de szálvezetéseiken csak kacagni lehet. Most sokan gyűlöltök. Rengetegen! Most már elillanhat a haragotok, mivel ennyi volt. Többé nem fogok írni a blogger felületére. Sőt! Se G-portálra, se Webnode-ra, stb.
Úgyis mindig elrontom. Kivétel nélkül. Túl őszinte vagyok, ez a baj, és néha rettentő kemény, válogatós, (fanoktól elnézést... megint) 1D, BTR, 5SOS gyűlölő. Elnézést kéne kérnem. De miért? Miért kérjek elnézést, azért, amilyennek születtem? Erkölcstelen lennék? Lehet... Bunkó? Tudom...
4 évet töltöttem itt, különböző neveken, álarcokban, amik most lehullanak. Egoista vagyok, önző és kicsinyes.
Én voltam Lottó K. eleinte próbáltam elrejteni, de elég nyilvánvaló volt. Aztán Daniella Much is... Becky Wildforestről, Liliána Cruz Wilkinsonról tudtatok. Flox Nottet. Ez az eset érdekes, mivel nem magam miatt hoztam létre az utóbbit, de neveket inkább nem közölnék. Akkooor... Lili-Rose Dessauge.... Mrs. Unbroken... ööö....Azt hiszem ennyi. Ez voltam én, és most mind megszűnik. Az e-mail címeket, profilokat megpróbálom törölni.
Ha megkomolyodtam visszatérek. Talán. De ahhoz még sok év kell, ilyen szennyláda, mint én pedig feleslegesen piszkítja be a közösséget.
Hát. További jó blogolást, olvasást, és jó mulatást az utálóknak, mert elérték a céljukat. Eltűntem. Végleg.
Robyn CsalóHazudóGenyó Stirling 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése