2015. június 28., vasárnap

Goodbye Lili

Sziasztok Piskóták! 
Hát...ez a nap is eljött! Újra... Liliánának nincs túl sok ideje, ezért kilép a Berla Designból. Mit ne mondjak,borzasztóan sajnálom. Nincs rá megfelelő szó,hogy mennyire.
Amikor elhatároztuk,hogy nyitunk egy közös blogot, álmaimban sem gondoltam volna,hogy valaha is barátok leszünk. De telt az idő, és egyre többet beszélgettünk! Egy szóval tartozom neked,Drága Lil: Köszönöm!
Köszönöm,hogy mindig kitartottál mellettem,bármi volt!
Köszönöm,hogy a barátod lehetek!
Köszönöm,hogy mindenben segítettél/segítesz nekem!
Köszönöm,hogy ha volt valami bánatom, meghallgattál!
Köszönöm a rengeteg segítséget és kitartást!
Köszönöm,hogy a társad lehettem!
Egy szóval: MINDENT köszönök. :'( ♥
Nálad jobb társat nem találok, te voltál/vagy a legjobb. :)
Köszönöm,hogy veled dolgozhattam egy jó ideig. A blog egyik fele mindig a tiéd marad,bármi történik. Ha van valamire szükséged,mi mindig itt vagyunk neked! Remélem néha azért visszanézel a blogra! ♥
Szeretünk Lili! ♥♥♥

Puszil, 
                    LAUREN COX és a PISKÓTÁK♥

2 megjegyzés:

  1. Reménykedtünk, hogy ez csak rossz ízű tréfa, de sajnos nem az.
    Nagyon örültünk mikor visszajött, de sajnos megint el kell búcsúznia.
    A Berla Design nem lesz Berla Design Lili nélkül. Minden esetre minden jót kívánunk Lili, és neked is Lauren :) Lili, remélem tudod hogy ránk bármikor számíthatsz, és hogy egy fontos barátként tekintünk rád.
    Egy nagyon nagy ölelés:
    Naya Design

    VálaszTörlés