2015. május 5., kedd

#Lili tapasztalaton

Hellow Piskóták!
Mostanában kissé meginogtam a szerkesztés terén, egyre jobban érdekel az út ahhoz, hogy úgymond ,,profivá" váljak. Rögtön rávágnátok, hogy gyakorlás, ugye?
Úgy gondoltam elindulok a design blogok és tutorialok ösvényén. Ez terveim szerint június-júliusig fog tartani. Addig szerkeszteni nem fogok, csak az új technikákat gyakorlom, ötvözöm. Néha bele-beleillesztek a programba egy kritikát, vagy valami rövid kis design posztot, de különben nyárig csak heti egyszer-kétszer láthattok. Remélem nem haragudtok meg, viszont szerintem eljött az ideje annak, hogy csiszoljam a tudásom, biztosabban kezeljem a PhotoShop-ot, illetve szeretnék megtanulni design-t kódolni.

Utóbbi tervem már elég jó úton halad a megvalósítás felé, aminek nagyon örülök. Azért a design kódolásához szükséges szintet nem értem el, de mondjuk már HTML-lel tudok képhez linket csatolni, listákat gyártani, stb.
Ezen kívül még hamarosan várható egy új design, mert ez a kék kissé álmosító, nem igaz?
Na, ugye! Valami tavaszias színre és kontrasztosabb sablonra gondoltam, ami... megyek tárgyalni Lauren-nel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése