2015. április 1., szerda

#Hogy kezdtem?Kik segítettek?-Lauren C.

Sziasztok Piskóták!
Én is meghoztam ezt a kis bejegyzésem,ahol arról fogok nektek mesélni,hogy hogyan kezdtem el szerkeszteni.Kik voltak a segítőim,stb.
De először én is megszeretném köszönni az 5000 kattintást!Köszönöm(jük) ,hogy ilyen akítvak vagytok,rendeltek és követitek a blogot!♥
Akkor kezdem is! Jaa és igen! Lili azért mondta,hogy nekem könnyű lesz,mivel a másik blogomon(http://vargalauradominika.blogspot.hu/2015/03/kezdetek.html) már megírtam,ezért csak másolom!:DD
   
                                                         ~JÓ OLVASÁST~

E/3. személyben történik a leírás!
A megjelenített képek NEM  vihetőek!!!
                                                         
                                                          LAUREN COX

A lány aki több,mint egy éve küszköd a szerkesztés rejtelmeivel...
Kezdetben még csak figyelmesen nézte,hogy hogy szerkesztenek a profik.De megunta,és ő is meg akart tanulni szerkeszteni!Belépett egy csoportba,ahol nagyon tehetséges emberekkel ismerkedett meg.Többek között,Bárány Renivel,aki akkoriban nagyon ügyes szerkesztő lányka volt.Az ő videói segítségével,számos fejlécalapok készültek,néha-néha még egy-egy fejlécet is sikerült összehozni.
Egy mondatba összefoglalva: Neki köszönhetem,hogy megtanultam szerkeszteni!

Képek a kezdetből:















A továbbiakban Kovács Laura /Laurababy/ volt segítségére!Neki is rengeteget köszönhet. Itt már komolyabbnál komolyabb képek születtek.Egyre jobban szerkesztett,és egyre jobban élvezte.Laura csoportja nagyon jó hatással volt rá,sok barátot is szerzett,mint például, segítőjét,Kovács Laurát...! Na de térjünk vissza a szerkesztésre!

Képek Laurababy időszakából:





































És végül,a jelen...
Jelenlegi segítős: Leana C. ,Lexie Pop,Laura K. és Liliána C. W.

A leírás E/1.-ben fog folytatódni!
Ennek a hat csodálatos embernek köszönhetem,hogy tudok szerkeszteni!Köszönöm nektek!♥

Képek a jelenből:

















Remélem tetszett ez a kis bejegyzés,bővebben is leírhattam volna,de szerintem így is jó.^^

További szép napot!


1 megjegyzés: