2015. április 11., szombat

#17 Kritika- Briana T.: I Need More

Hellow Piskóták!
Sajna nem volt időm pénteken, de íme Briana T. blogja.


Fejléc:
Alig találtam rajta kivetnivalót. talán a rózsát picit el kéne még halványítani, de különben fantasztikus. 

10/10

Design:
A háttér kissé elüt, szerintem szebb lenne valami egyszínű, ami pár árnyalattal világosabb a belső, sötétebb résznél. 
A modulsáv rendben van, jöjjön a menü áttekintése. 
A Karakterek pontnál nagyon tetszik az elrendezés, csak az angol jelzőket lehetne magyarul írni.
A Fejezetek és a Helyezéseim/Versenyek semmi extra, bár előbbinél a linkek, utóbbinál a szöveg túl sötét, alig látszik. 

10/8

Történet:
Sűrűn előfordulhat 18-as tartalom? Khm... Akkor max. a Prológust vagyok hajlandó elolvasni. 
Hoppá, az első bekezdésnél egy hiba. 
,,amit az elég"
Tessék? Esetleg nem: azt, ami elég?
Szóismétlést sem hagytad ki, következő mondatban megint ott az elég szócska. Valamit: dettó.
A lép és a nem szavakat szintén ismételgeted, mint a valamit és az eleget. A fogalmazásod az érthetetlen szókapcsolatok után már csak itt-ott tartalmazott ismétléseket. 

10/7

30/25




2 megjegyzés:

  1. Drága Liliána!

    Örülök, hogy a fejléc tetszik.
    Ami a hátteret illeti, nekem éppen az volt a lényeg, hogy ne legyen túl egyszínű a blog, ezért tetem olyan hátteret, ami kissé elüt. A karaktereket jellemző szavakat, a nevük alatt átírom magyarra, ez egy jó ötlet.
    Igazándiból rosszul fogalmaztam, csak néhol fordul elő +18-as tartalom, sőt talán még a +16-os korhatárba is bele lehetne tuszkolni. Annyira azért nem durva, hogy ne olvashasd el, szerintem. Én biztosan nem tudtam volna a prológus alapján véleményt alkotni egy történetről. :)
    A prológus első bekezdésében egy szó maradt ki, mivel mostanában elég sokat javítgattam, és véletlenül kitöröltem egy szócskát, gondolom. "Csak egy gyenge pillanat kell, hogy el tudjam hitetni magammal, amit kapok az elég." Így hangzik a helyes mondat. A szóismétlésekről pedig annyit, hogy az elég jelzőre elég nehéz szinonimát találni az "elegendő" és az "elégséges" mellett, ugyanígy e "nem"-et sem lehet helyettesíteni mással, jelen esetben. Szerintem értelmes az, hogy "halvány köze sincs a valósághoz", nem szeretem, ha az emberek szókincse az alap szavaknál ki is merül. :)
    Mindenesetre nagyon szépen köszönöm a kritikát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, sajnálom, amiért nem olvastam tovább, csak az ilyen dolgoknál eléggé szigorú vagyok, mert ugye ott az a hatalmas kíváncsiság.
      A halvány közéről csak annyit, hogy biztos megvan az értelme, csak a halvány szó miatt olyan idegen a kifejezés.
      Tudod a szókincsem alapból eléggé nagy, szóval ha ilyenekkel dobálózik valaki nekem, az kissé rosszul esik.
      Én köszönöm az élményt.
      Lil

      Törlés