2015. április 7., kedd

#16 Kritika- Daniella Mirachelle: Én 14 Ő meg Harry Styles

Hellow Piskóták!
Ma reggel egy kritikával, jobban mondva kettővel kezdek. Íme, itt az első, Daniella Mirachelle: Én 14 Ő meg Harry Styles.


Fejléc: 
Szerintem haladjunk balról jobbra. A lány arcát, mintha egy vonal szelné ketté rézsútosan, a nyaka is tele van háromszögekkel, magyarul eléggé halvány karakter. A vállánál lévő vöröses folt sem túl előnyös, a felirat eléggé érdekesen van megoldva, nekem nem tetszik. 

10/7

Design:
A fekete betűket fehérre cserélném, mert alig látok belőlük valamit. A modulsáv rendben van, szerintem kószálok egyet a menüben. A Kritikák pontnál elég lenne kirakni szerintem a blog nevét, hogy ki írta és a linket az irományhoz. 
Szerintem jöjjön a történet.

10/8

Történet:
Harry Styles fanfiction? Nyugi Lili, nyugi, tedd félre minden indulatodat, nyomd be a FAUN-t, csak lazán. 
Átlagos lány... A leggyakoribb sablonszókapcsolat a bloggervilágban. Gimiben kirekesztik... Sabloncselekmény. Ennyit a fülszövegről. 
Prológus. Ezt a ,,bőszen?.-" dolgot nem értem. Csak simán bőszen?-, de folytassuk. 
Szögezzük le először is, hogy gondolatjel előtt a párbeszédben nincs pont, értsd /példa, nem a te sztoridból/ 
-Mikor viszontláttalak, úgy éreztem minden rendben lesz a későbbiekben. -mondta Fiona. 
Kivétel ez alól a ! és a ?, lássunk erre is egy példát. 
-Katja, te vagy az? -örvendezett a lány. 
-Drága húgom! -ugrált felé a nővére. 
Ezek a mondatok csak úgy kipattantak a fejemből, szóval nem hirdetek. 
Oké, te aztán nem elégszel meg ennyi hibával! Az első kérdőjel után pontot megint megcsinálod a felkiáltójellel, sőt! újra meg újra elköveted ezt. 
Lilian káromkodásánál ráadásul a szemöldököm felszaladt a plafonon túlra. Az unokatesóim örülhetnek neki. 
Anyukád? Miért nem vágod le az u-t és a k-t? Attól jobb beszólás lenne a nemíromleinkábbdesejthetedmelyikregondolok után. 
Ezek után a többi helyesírási hibát már nem is elemezgetem, ennyi bőven elég volt a történetedből. 

10/6

30/21




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése