2015. április 6., hétfő

#15 Kritika- Sweet Nothings part 1 /Lili/

Hellow Piskóták!
A ma reggel valahogy így jött ki, hogy a kedvenc blogomról írhatok kritikát. Ezt Lauren is megteszi, mindketten pötyögünk a Sweet Nothings-ról. Illetve elég nagy kedvem volt meghallgatni ezt a számot, csak egy kattintásba kerül és ti is visszamehettek a  középkorba. buntesvolk


Fejléc:
Hű! Szerintem passzol a designhez, remek PhotoShop-os munka. Hadd találjam ki: ShadowPowaa műve, igaz? Annyi a hozzáfűznivalóm még, hogy a bal oldalon lévő Bellának, mintha üresen tátongana a szemürege. Kicsit ijesztő. 

10/10

Design:
A modulsáv rendben van, az első ránézéses teszt úgyszintén, menüsáv is tökéletes. 
nem tudom melyikőtök csinálta, de nagyon jó lett.

10/10

Tartalom:
Munkáitok. Csak Sweety, Letty és ShadowPowaa rakta be őket? Na nem baj, akkor ami van, azt elemzem.
Sweety fejléce szerintem túl egyszerű. Van rajta egy textúra, esetleg kettő, plusz két karakter. Oké, hogy vihető, de te ennél jobbat is tudsz, nem?
Letty Fake üzenetéről tulajdonképpen semmit sem tudok írni, így azt hanyagolnám is.
ShadowPowaa munkái. Az elsőn a karakter alatt lévő vörös folt az, ami elrontja ezt az amúgy meseszép fejlécet.
A másodiknál az Anime szó utáni, talán Blue feliratot nem lehet rendesen látni. Mellesleg eszméletlen.
Térjünk rá a Grafika menüpontra, mert csak. Jól megmondtam, de mindegy. Gratulálok! Végre valakik, akik összegyűjtik a dolgokat egy pontba, kategóriákra bontva! A Karakterekre és a Segítségek/Cikkekre ugyanez vonatkozik.
A PS tutorialoknak hála ma már nem idegeskedem, ha az adott textúra kék, de nekem aranyszín kell.
A Brushos, illetve az Átszínezéses szintén könnyebbé tették a szerkesztést.
Jöjjön a KRASM? /Kik Rejtőznek A Sorok Mögött?/ Kedvenc sorozatom, mert megismerek  hat csodás emberből négyet.
A cikkekre rátérve, szinte óránként érkeznek a jobbnál jobb posztjaitok. Személyes kedvencem a Színkódok, a mostani design-unk ezek nélkül nem készült volna el, szóval nagyon köszönjük!
Most pedig külön kicsit a szerkesztőkről, kit miért szeretek? Hannah és Becca bejegyzéseit most azért nem hozom fel, mert még egyet sem láttam sajnos tőlük.
Sweety: Elég hasznos dolgokat hozol, mikor még elindult ez a fantasztikus blog, nagy áhítattal                         figyeltem a munkásságod.
Letty: Phú, te aztán annyit írsz, mint a... nem találok szavakat! Nagyon jópofa dolgokat pötyögsz,                 néha egész jókat nevetek.
ShadowPowaa: Tshő! Ezen körülbelül fél óráig szoktam röhögni. Szvegen dettó. Most úgy őszintén:                             ezek hogy jönnek? Mindjárt félredobom az elveimet és besuvasztok neked egy                                     jutalom hangulatjelet. Tessék, e: xD
Így utóiratba: az Üdvözöllek! modulban lévő szerkesztőfelvétel még érvényes? Mert akkor talán letámadlak titeket. 
Soraimat pedig egy gyönyörű pontszámmal illene zárnom, nem is kertelek tovább, még Mircsit is legyőztétek:

10/10

30/30




2 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon szépen köszönöm/köszönjük a kritikát. Nem is gondoltam volna, hogy a blogunk a kedvenceid között van. :) Nagyon örülök, hogy tetszik a blog. A modulsáv és a menü az én művem lenne, igyekeztem jól csinálni legalább is sorba rakni a dolgokat. :D Örülök, hogy sikerült. A fejlécemmel kapcsolatban nem igazán tudok jobbat. xd Igazából még kezdő vagyok most kezdtem el tanulni. :) Azt még régebben csináltam és igazából egy rendelésem volt. Kaptam egy képet, hogy változtassam meg a hátteret és tegyem rá Liam Payne-ról azt a képet, amit küldött. Tehát első png-m is volt. >< Azóta már jobban igyekszem. :) Csoportokban is benne vagyok és folyamatosan tanulok. ^-^
    Hát úgy összességében hihetetlenül örülök, hogy tetszik a blog és, hogy elértük a maximális pontszámot. Köszönöm, hogy szántál időt a kritikára és ilyen gyorsan meg is írtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és még megjegyzem, hogy a szerkesztőfelvétel érvényes. :) Ha nem lenne az akkor nem lenne a modulba írva. :D Folyamatos szerkesztőfelvétel vagy és bár már így is sokan vagyunk (5 már soknak számít azt hiszem :'D) viszont minél többen vagyunk annál többet tudunk segíteni másoknak és annál aktívabbak is leszünk. :) Ha esetleg jelentkeznél akkor csak írj a közös e-mail címre és ha olyan dologra jelentkezel akkor munkákat is küldhetsz bár tudom, hogy hogyan szerkesztesz. :) Esetleg nekem facebookon is írhatsz és ott személyesebben is megbeszélhetjük a dolgokat. ^-^ (Alexandra Vasas)

      Törlés