2015. április 4., szombat

#12 Kritika- Adalia White: Memories in the last seconds

Hellow Piskóták!
Ma reggel /jó, fél tizenegykor keltem, nekem még reggel van/ már Adalia White üzenete várt minket a Chatben és Lilike lenyúlta Laurentől eme kritikát. Szeressek írni, na.


Fejléc: 
Adalia, ez valami eszméletlenül néz ki! Gyorsan letekertem, megnézni, hogy saját e, és le a kalappal! Bár a topaz /elvileg ez az/ a karakteren kissé túl erősnek hat, nekem nagyon tetszik az egész kompozíció, főleg a felirat. Ügyes munka! 

10/10

Design:
Szép, letisztult, a modulsáv is rendben van. A Fejezetek pontban semmi extra, illik a blog egyszerűségéhez. A Trailer fantasztikus, nem tudom, hogy a te érdemed e, de wow. 
Bekukkantottam az Ahol még megtaláltokba is. Valahonnan ismerős volt a neved és lám! Blueberries-es személlyel állok szemben. Tovább már nem is ragoznám, vágjunk bele a történetedbe! 

10/10

Történet:
A Prológusban van pár szóismétlés, ennek ellenére annyira magával ragad az egész, hogy alig lehet észrevenni ezeket az apró hibákat. 
Első ránézésre keveset adsz, majd mikor belekezdek a sorokba, akkor ez az érzés átcsap a bőven elég kategóriára. Felkelted az olvasó érdeklődését, sejteted a fantasy vonalat, gyönyörűen fogalmazod meg a halál pillanatát, aminek a hangulatát a hervadó rózsás GIF is fokozza. Mivel elég rövid volt ez a rész, így talán az összes fent lévő fejezetről tudok írni. 
Ahol minden elkezdődött- Az első emlék a sok közül. Egyre jobban felcsigázod az olvasót, nézzük csak! 
Szintén szóismétlések, de csak picit tűnik fel a fantasztikus leírásod közepette. Ahogy a kávés kép feszült nyugalommal gőzölög, az egyszerűen fenomenális! Érezteti a házbéli nyugtalanságot, egyben remekül szimbolizálja az első bekezdésekben leírt sorokat. 
A mesés hangulat miatt majdnem sikerült elsuvasztanod egy hibát. Példa:

,,-Persze, köszi. -Válaszoltam, olyan halkan..." 

Helyesen:

-Persze, köszi -válaszoltam, olyan halkan...

Magyarul! Nincs pont, sem nagybetű. Olvastam tovább, erre BUMM, újabb hiba.

,,...tudtommal nem csináltam semmi olyan dolgok, amivel elijeszthettem volna..."

Helyesen dolgot. Adalia! Olyan jól indult az egész, erre sajnos elrontod ezekkel az egyre nagyobb bakikkal.

,,...belenéztem azokba a világító zöld szempárba..." Helyesen: azokba szót kicserélni erre: abba

Ezzel bevégeztem az első részt, jöhet a második.
Most már értem miért van benn a Memories szócska a címben! A Második emlék a sok közül. Emlékeket hozol fel! Hohó! Lilike megvilágosodott!
Szóismétlések tömkelege volt az elején, de végre kiderült a főhős keresztneve. Hope.  Nem sietted el, hanem akkor szőtted bele, mikor már felvettük a történet fonalát.
A zöld szemű emberkét itt sem hagytad ki, most már egyre jobban kibontakoztatod őt is.
Vonakodva vonok le a hibákért két pontot, mert nagyon szép történeted van.

10/8

30/28



3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a kritikát! A hibákat javítani fogom! A trailert pedig én csináltam, csak elfelejtettem odaírni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élmény volt olvasni. :) Ügyes, szép trailer, nekem tetszik.

      Törlés