2015. április 2., csütörtök

#10 Kritika- Charil Grey: Villám- Egy lány és egy szuperhős

Hellow Piskóták!
Mára ez a kritika, illetve még valami plusz van tervbe véve. FIGYELEM! A kép után leírtakkal senki nem akarok megbántani.


Fejléc:
Ööööö... Hol itt a fejléc? Szerintem sürgősen be kéne szerezni egyet. Ezért nem jár pont. 

Design:
Mikor a háttér átcsap világosba, az kissé előnytelen, mivel úgymond elfelezi a ,,Sziasztok!..." kezdetű szöveget. A modulok rendben lennének, csak a menüt hiányolom, a jó öreg Fejezetek, Szereplők, stb. pontokkal. Talán ezért van benn Angel S. a blogban, hogy összetákoljon neked valami rendeset? 

10/3

Történet:
A Fülszöveg az én érdeklődésemet nemigen keltette fel, de egye kecske, belekezdtem a sztorid elemezgetésébe. Ugye crossover-szerűségről van szó. 
A történet eleje kissé zavaros, sablon. Átlagos lány, nem tartja a kapcsolatot a családjával, anyja meghalt. Sóhajtottam, de utána máris jött egy gyönyörű sokk. Szerintem olvasd át a fejezeteket, mielőtt publikálod őket.
Rengeteg a szóismétlés, zavargás és még sorolhatnám. Hajóbaleset után sok évvel visszatalált Oliver a húgához? Ez elég hiteltelen. A hirtelen ,,odadobott" gróf sem az a hű, de nagyon izgalmas és hiteles figura. 
Hogy kerül oda az a nyamvadt portás a kihallgatásra? Mit locsogsz össze? Komolyan nem értek semmit a történetből, szóval itt és most nem elemezem tovább. 

10/5

20/8

Kissé rövid lett ez a kritika, de remélem nem gond!





1 megjegyzés:

  1. Szia! Igen Angel segít nekem a designban és a történetet próbálom érthetőre írni, csak fura a gondolkodásmódom és ezt próbálom leírni. A szóismétléseket, pedig próbálom elkerülni, de van amit nem tudok, mert nincs megfelelő szinonímája. Az Oliveres sztori, pedig a Zöld Íjászból van, mert ugye ez egy fanfiction szerűség a gróffal együtt. Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és megfogadom a tanácsaid.

    VálaszTörlés