2015. február 21., szombat

#5 Kritika- Leah Hope Eastbrook: Álomtól aranyig

Sziasztok Piskóták!
Ha már Leah kér tőlem kritikát, akkor vagy képzelődök vagy a Berla egész jól teljesít. Nem tudom melyik a kettő közül, de az a utóbbi, annak nagyon örülünk.


Fejléc:
Khyra megint nagyot alkotott, ami nem meglepő. Egyetlen egy problémám van vele, a GIF fekete háttere. Ez kicsit kívülállónak érzem. 

10/9.5

Design:
A Folytatást a Köszönet alá, vagy fölé raktam volna, különben egész letisztult, tetszenek a modulok nevei, A Fejezetek menüpontban azonnal megfogott az elrendezés. Helyszínek. Az Ékkövek című blog óta nem találkoztam vele, megmelengette a szívemet, hogy végre egy blogger aki segít az olvasóknak a helyszínek elképzelésében. 
Impresszum ügyben csak ennyit: valaki aki megemlíti a forrásait! Hallelujah! 

10/9.5

Történet:
Téma:
A társoldal miatt tudom azt mondani, hogy nem teljesen egyedi, bár a fiatalon Olimpiára való bekerülés vágya sokat javít ezen a tényen.

Részletezés:
Tetszik ahogy a Prológusban megpróbálod a feszültséget beleültetni az olvasóba, ami megjegyzem, sikerül, mentem is a folytatásra, de! 
Mi ez a: ,,Hagy csörögjön, majd megunja, aki reggel zargat" ?! Ez a sor kiverte a biztosítékot! 
Mondjuk esetleg nem: Hadd? Igen, az...
De szerencséd van! Aubree ,,támadása" Alison ellen hála a fergeteges humorodnak, kicsit javított a dolgokon. 
Szóismétlés! Mindenhol ezt látom: egy
Javallom a részek átolvasását, legalább kétszer, mielőtt publikálod őket. Kérlek. Különben mesterien értesz az íráshoz, több hozzáfűznivalóm nincsen, mert egyszerűen tökéletes a fentebb említett hibákat leszámítva. Miután utánanéztem mi az a béta, avagy Lucynak milyen szerepe volt itt, ráaggatom a mázlista jelzőt szegényre. :D Mivel gondolom mindig ő olvassa el elsőként, így oltárira nagy szerencséje van a lánynak.

Szereplők:
Nem sablonosak, eddig csak nálad láttam őket, végre valaki aki röviden leírja az életrajzukat! Továbbá nem konkrétan a történetben betöltött szerepüket mutatod be, hanem csak sejteted, hogy ki mit fog tenni a sztori folyamán. Leah, le a kalappal!

Röviden:
Csak így tovább, az apró-cseprő hibákra figyelj!

10/9

Összegezve:
A Köszönet alá/fölé rakd a Folytatást, a többit már a Rövidenben összefoglaltam. 

30/28


3 megjegyzés:

  1. Drága Liliána!

    Köszönöm, hogy szántál rám egy kis időt, igyekszem megfogadni a tanácsaidat.
    Lehet, hogy Lucy mázlista, de én is az vagyok, mert rátaláltam, és valakivel végre tudok úgy beszélni a korcsolyáról, ahogy csak a hozzáértők tudnak. (Mellesleg, én is bétázom az ő történetét.)
    Még egyszer köszönöm. :)

    Ölel,
    Leah

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Leah!
      Időm, mint a tenger, és az ilyen barátságok ritkák, vigyázzatok egymásra!
      Csókoltat:
      Lili

      Törlés
    2. Egyébként visszatérve arra, hogy a társoldal miatt nem egyedi a téma... Én a történetet 5 éve álmodtam meg, Lucy 1 éve, és egészen nyár közepéig fogalmunk sem volt arról, hogy létezik a másik története. :)

      Törlés